@ Anthony's

Så min dator har slutligen gett upp helt.. -_-'
Men som tur e så har Anthony precis fått tillbaka sin dator från reperation. Så nu sitter jag hos Anthony o bloggar!
Jag använde mig av copy and paste för att kunna skriva "åäö", fast det är riktigt tidskrävande så jag får ta o skippa det :P

Felicia o Johan ar ocksa vid det har laget redan hemma i Sverige!

Men for att ateruppta dar jag slutade. Vi akte in till Kokubunji i sondags o shoppade lite. Vi gick ocksa till arkadhallen dar vi spelade lite spel o tog dem typiska Puri Kura korten :P Darefter motte vi upp med Mika vid stationen o tillsammans promenerade vi till Samitto o dar vantade Anthony. Tillsammans kopte vi mat infor den planerade tacoskvallen i mitt kok. Makii o Erica kom mot sju-tiden o tillsammans njot vi av maltiden. Men dessvarre sa har ACn i koket pajat, sa det va riktigt varmt o svettigt.. Nar vi hade atit upp maten, sa fick vi plotsligt kanna pa en jordbavning! :O Det var faktiskt den starkaste jag har fatt kanna pa hittills.. har fatt kanna pa nagra svagare under min tid har i Japan. Sa nu fick ocksa Felicia o Johan uppleva en jordbavning ^^ Efter vi hade dukat av allt mat, sa beslot vi oss for att rora pa oss for att spela kort nagon annanstans da det va sa varmt i mitt kok. Det slutade med att vi gick ner till 4e vaningen o spelade kort i deras kok, med fungerande AC.


Det blev "n**** o president" spelet.. (va e det for ett namn egentligen?? :P)

Vi spelade kort i nan timma o darefter var Mika tvungnen att hinna med hennes sista taget hem. Vi avslutade for kvallen o sa hangde jag med Anthony tills hans lgh. Dar satt vi o spela (ja ni vet vad ;P) till 3-tiden. Sa beslot vi oss for att lagga oss, men sa lag vi o snackade till klockan nastan var 7!! :O

Jag atervande till min lgh runt 12-tiden dagen efter. O sa lagade vi Chili con Carne tillsammans till lunch. Jag var fortfarande ganska trott, sa medan Felicia o Johan gick till Samitto o kopte lite grejer, sa tog jag en kort tupplur. Darefter satt o spelade kort i mitt rum i ca en timma o sen gick vi o besokte Anthonys lgh. Dar fick Antho visa upp spelet som jag har bloggat sa mkt om.. COD5: Nazi Zombies.. Vi demonstrerade o lyckades sla rekord pa Verruckt! lvl 24! Darefter gick vi tillsammans o at lunch vid ett Tonkatsu-resturang, ett av dem battre har i omradet, som jag kande till :) Sen akte vi in till Kokubunji o sa sjong vi lite Karaoke! :D


Vid entren till Karaoken


Karaoke, ett maste i Japan (Puri Kura liksa) ;P

Vi sjong bara i en timma, o den timman passerade valdigt snabbt! Vi akte darefter hem o sa sov Felicia o Johan den sista natten har i Japan.. for den har gangen atminstone! ;)

Vi vaknade upp tidigt i tisdagsmorgon, kl 6, for att Felicia o Johan skulle hinna till flygplatsen o checka in i tid.


Pigga o krya vid 6-tiden ^^

Vi gick en svang forbi B byggnanden o hoppades pa att det skulle vara klart vader. Akte upp till 9e vaningen, men dessvarre sa var det mulet o molnigt, sa dem fick aldrig chansen o se Fuji-berget darifran :'( Men det gjorde inte sa mkt, for dem sa att dem redan hade sett berget fran taget nar dem akte Shinkansen runt i Japan. Jag hoppas att dem fick chansen o se berget fran flygplanet! :D Jag tog farval av dem i campusen o darefter gick jag tillbaka o sov igen i nagra timmar. Jag vaknade val upp vid 13-tiden o darefter cyklade jag till skolan o kollade min mejl i Kokusaika. Tog ocksa en svang forbi pianorummen o spelade lite piano for sista gangen. Dem har namligen stangt skolan nu fram tills borjan september tror jag. Nar jag atervande hem till min lgh sa tog jag det bara lugnt. Nu nar min dator e paj, sa har jag plockat upp pennan o borjat rita en massa igen. Aven pluggat kinesiska infor mitt besok i Taiwan o fortsatt lasa Three Kingdoms. Grejer jag aldrig har funnit tid o gora nar min dator fortfarande fungerade.. :P

I onsdags sa stack jag over till Anthony o sa lirade vi ps3. Anthony overraskade mig med att valja den nya "Der Riese" banan for Nazi Zombies. Trodde inte varken att den hade slappts an, eller att han hade pengar pa kontot for att kunna kopa den.. :P Vi lirade inte BARA zombie-spelet den dagen, utan aven lite Tekken 5 med :P Tror inte jag gjorde sa mkt annat "vettigt" den dagen :P

Igar sa stack jag over till Anthony som vanligt o sa skulle vi forsoka sla rekord pa den nya banan. Hade dock planerat o traffa Marina senare under eftermiddagen, som har kommit hem fran sin resa i nan o i Japan :D Det tog langre an vantat o mitt under spelandet sa fick jag ett sms fran Marina som sa att hon redan var i min campus. Jag skyndade o hamtade henne o sa fick jag be om ursakt o ta med henne till Anthony for att avsluta vart spelande :P Vi lyckades sla rekord pa den nya banan, lvl 23! :D Darefter gick jag o Marina till min lgh, till ACn.. Det va riktigt varmt o fuktigt igar.. Eftersom min dator e paj, sa blev det ingen Mario Kart, men vi kunde roa oss iaf ^^ Larde henne spela kortspelet "bluff" o sa larde hon mig kortspelet "speed" ^^ Senare mot kvallen sa hade Minji en nomikai i hennes kok, en tyvarr sa kunde in Marina vara med, da hon skulle pa class reunion med hennes klass fran mellanstadiet. Men det va en nice nomikai med Minji & co. Vi spelade kort o sa drack vi fram till 01-tiden. Anthony's roliga skamt under kvallen: ^^

*Anthony till Minji: Seriously..:\ Nah, I'm just joking! :D But seriously.. :\ Haha, just kiddin'.. :D No, but serious.. :\
Haha, sa holl han pa i nagra minuter..

*Anthony till Weiwei (nar hon horde att han namnde hennes namn): "What's up dawg? You a'ight? You chillin'? You good?"
Hahaha, svart o fatta vara interna skamt va? :P

Darefter foljde jag o Marcus med Leon hem till honom o sa spelade vi emulator-spel. Bl.a sa varvade vi TMNT:TIT, arkad versionen, 3 pers ;) Mot 4-tiden sa var det dags o ga hem o sova.

Idag sa vaknade jag upp o satt med plugget o ritandet. Tog ocksa en svang forbi Samitto o kopte lite grejer. Darefter sa kom Anthony forbi mot kvallen o sa lagade vi middag tillsammans. O nu sitter jag hos Anthony o ska strax ta o spela Zombies! :D


Det var allt for ikvall! Hoppas ni forstar vad jag har skrivit aven utan "åäö" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0