Good bye my friends..

Lotfi & Clarke har nu lämnat Japan.. :'(
Hope you guys have a safe and pleasant trip back to your home countries! Miss ya guys!

I måndags så åkte jag in till skolan o fixade ytterligare några ärenden o därefter åkte jag hem o softade framför datorn fram tills kvällen. Då stack jag till Dianas campus o så hade vi en liten avskedsfest för Diana som skulle åka tillbaka till Ukraina. Även fast hon bara kommer vara där i nån vecka o därefter återvända till Japan igen.. :P

Igår så var det dags för Lotfis & Clarkes avskedsfest. Fram tills kvällen då det skedde så satt jag bara hemma o pillade med MAME (Multiple Arcrade Machine Emulator) som jag ladda ner kvällen innan ^^ Riktig nice emulator!!
I vilket fall så kom Anthony över vid 18.30 o så lirade vi lite MAME innan vi cyklade in till Kokubunji vid 20-tiden o mötte upp med Clarke & co. Vid 20.30 så började vi vår nomikai/avskedsfest..


飲み会 @ 空問 i 国分寺 ^^


Vi satt i ett spegelvänt "L" o jag satt vid hörnet ^^


Fantastic Four!


V-bar!


Anthony, Jun-chan o Minji.. så söta! ;)

En underbar kväll som tyvärr var tvungen att ta slut tillsist som alla andra nätter. Vi sa farväl till grabbarna som var tvungna att hinna med sista tåget tillbaka till Higashi Kurume, o så var det sista gången man såg dem.. :'( Jag hoppas dock att vi kommer träffas igen nästa sommar i Europa som planerat o se på fotbolls VM tillsammans! :D
När dem flesta hade åkt hem för att sova eller något sånt drygt efter nomikain, så fortsatte natten för mig, Anthony, Yuri & Jun. Vi stack hem till mig o så spelade vi zsnes till 03 på natten! Haha! Men det va riktigt skoj med Bomberman.. ;)

Idag så har jag bara varit hemma o kollat igenom populära spel till MAME. Haha detta är att Softa med stort S! :P Jag kommer sakna min tid här i Japan.. alla vänner.. fritid.. ;P


Memories 4 ever.. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0