Helgens händelser..

..inget sarskilt egentligen..

Har varit med Anthony o lirat ps3. Borjat lara mig lira Tekken pa allvar med.. infor Tekken6 till ps3:an ^^
Three Kingdoms borjar ocksa bli valdigt intressant! Trots att det nastan alltid ar detsamma med allianser som bryts, krig i alla delar av landet, forradari, revolt etc.. :P
Jag o Anthony  borjade ocksa se pa nagra avsnitt av den 5e sasongen av Hell's Kitchen. Det ar riktigt underhallande! Nar jag kommer tillbaka till Sverige ska jag se till o dem forsta sasongerna med!

Chef Ramsay: "It's f***** RAW!!" ;P

Nu ar jag hos Anthony o bloggar, medan han lirar tekken! :P Tidigare under dagen satt jag o snackade med min koreanska van Jin i nagra timmar.. tiden bara forsvann.. :P

Imorgon ska jag, Anthony, Ami, Leon o nagra andra "klattra" pa Mt.Fuji! Vi kommer vara vid toppen lagom till att se soluppgangen dagen efter. Det ska bli sa grymt!! Onska oss lycka till o att det inte regnar! :D

Det blev ett kortare inlagg ikvall (sa ni far "Zombie:Special"-inlagget med ;P)


Anthonys fina kollektion av Melon Soda ;P

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh va spännande med mt fuji! :) Bra att du förklarat extra om Nazi zombies, kanske du ska söka jobb på deras marknadsföringsavdelning sen? ;) Ses om några veckor! Imorgon ska jag ner o registrera dig på kursen..KRAM!

2009-08-18 @ 17:46:28
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0