Min laptop har också slutligen blivit koko..

Japp, det vilar en förbannelse på utbytesstudenterna här i Japan som har en laptop..
Åtminstone på Lotfi, Clarke, Anthony med.. :P

Datorn hakar upp sig när man inte gör ngt o så får man se den älskade "blue screen"!


Bra Microsoft o HP!

Det lustiga är att ibland går det inte o se ngt när man startar upp datorn igen, helt svart.. men man hör ljud att datorn startas upp.. Ibland fungerar det dock.. helt slumpmässigt..
Nåväl, finns inte mkt o göra åt saken här i Japan då jag ändå snart ska hem.. få se till o lämna in den för eventuell reperation hemma i Gbg igen -_-'

Så tidigare under veckan medan min datorn fortfarande fungerade, så har jag typ bara suttit vid datorn.. :P Har också hängt med Anthony. Det var lustigt igår när vi var ute o åt lunch o när vi skulle hem så märkte vi att det började regna lite lätt. Anthony sa att han skulle ta upp paraplyn o nån minut senare så öste regnet ner. Vi tog skydd under ett tak utanför en frisörsalong o hoppades på att regnet skulle minska, men det gjorde det inte.. Tillsist så var vi tvungna att gå ut i ösregnat o så delade vi två på en paraply.. mysigt ;)

Idag så städade jag lite o försökte klura ut problemet med datorn, fast felet är för slumpmässigt.. så jag har givit upp nu!
Därefter mötte jag upp med Anthony o så lirade vi.. ni vet vad ;) Lvl 22 på Verruckt! Det är respekt!

Snart kommer Felicia o Johan tillbaks från deras lilla tågluffande i södra Japan ;)
Har en gaming-session ikväll med Leon & co, kommer bara bli svårt o delta med denna cp datorn.. :P

Anyway, jag är förvånad att datorn inte har kraschat än.. o att jag lyckades blogga hela detta inlägget!

Kommentarer
Postat av: h3llokitty

hahhah, hoppas den fixar sig. ett och ett halvt ar typ for dig innan datorn pajades ;D

2009-08-09 @ 01:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0