Crazy night!!

Detta måste nog vara bland dem bästa nätterna någonsin.. :D

Onsdagen började med att jag skobbade från sakubun, då jag var för trött (o inte hade gjort läxan). Här i Gakugei är det så att man måste vara på min 66,6% av lektionerna alltså 10 av 15. Så jag ser det helt enkelt som att man har 5 "semester"-dagar att ta ut.. hahaha
Jag gick dock på Contemporary Japanese Culture-klassen o fick höra om Gakugeis lärosystem o hur japanska elever betedde sig här i Japan. Efter det så närmade det sig den planerade nomikai kl 18. Men det var ett par timmar tills dess, så hängde vi i skolan tills Lotfi o co skulle på Shakuhachi-klassen (japansk flöjt). De insisterade att jag skulle hänga på o eftersom jag inte hade något göra så gjorde jag så. Innan klassen så stack vi dock först upp till piano rummen o spelade upp vårt "mästerverk".. haha. Clarke skrattade ihjäl sig i takt med att vi la till mer o mer melodier i låten. När vi därefter skulle gå ner till Shakuhachi-klassen så tittade Yuri ut ur en av piano-rummen (förmodligen pga att hon hörde vårt oväsen o skratt). Jag o Anthony gick in till hennes pianorum spelade upp vårt stycke för henne med. Haha. Därefter frågade jag om hon hade planer för kvällen o d hade hon inte! :D Så vi hade bjudit med ännu en till vår som kom att bli "crazy night" ;)
Vi skyndade oss ner till Shakuhachi klassen o där fick jag träffa & snacka med Mika, som också tog denna klass! :D Läraren är riktig trevlig o pga att han ser lite ut som Mario, så kan Anthony o co inte sluta driva med honom. "Maaario grand prix", "Let's go!", "Select your player". Hahaha. Klassen är verkligen hur slapp som helst o alla sitter blåser flöjten så gott dem kan. Ifall man inte klarar av det så kommer läraren o visar hur man ska göra det. För att "förstå" bättre så blåser han flöjten riktigt nära en.. (förstår dock inte hur det ska hjälpa en..:P). Det är svårt o ens kunna göra ljud med dessa flöjt ska ni veta, jag fick låna en o prova på ;P När det lektionen var över, så var det dags o möta upp med alla vid huvudporten, klockan var nu 18.00. Vi promenerade ner tillsammans till Kokubunji o gick till nomikain. Ett rum för tolv löd det... ;)


I början av kvällen, då alla fortfarande var nyktra


Det tog inte länge förrän det började spåra ut.. :P

Roliga saker (som jag kommer ihåg :P) under kvällen (i resturangen):
* Lotfi sjunger vår melodi i hissen när det är tystnad o vi alla e fast. Clarke: "OMG!!" Hahahaha
* Clarke: *Host* Sumimasen (när han fick uppmärksamheten från servitören) "Hiro, douzo" (så fick Hiro beställa :P)
* Jag: "Yeah, unlike the other night, I AM READY TO DRINK TONIGHT!!" *high-five* med alla ;)
* A&K (Anthony & Kevin) lurade Yuri med att tyskar hälsar med "Sieg Heil". Leon skrattade ihjäl sig när hon hälsade på honom på det sättet (A&K va då värst med skrattandet)
* Clarke & Lotfi sjunger Perfume låtar :P
* A&K gjorde high-five med Yuri innan hon kunde göra det med Clarke. Haha
* Lotfi går vilse två gånger när han ska till toaletten :P
* Jag blandar alla slags drickor med varandra. "Vill du ha den gröna alltså?" Jag tar upp den gröna samt romkolan o häller upp åt personen samtidigt. Samtidigt sitter det nån framför mig o häller i japanskt saké. Yuri fick en konstig brun dricka efter att ha blandat i ungefär 4 sorters drickor.
* Jag ber Minji titta bort, så jag kan hälla i saké i hennes dricka.. (gjorde det på typ allas drickor dock) ;P
* Marina häller i saké i dricka när jag tittar bort. När jag dricker tycker jag att det smakar underligt.. :P "Uuuuumai!"
* Anthony o A-chan bråkar om en figur från Mario Kart, kallad Kinoppio (-> aka Toad). Anthony: "There are no Kinoppio.. that is TOAD!" Haha
* Jag fyller upp Marinas o Yuris glas varje gång jag såg att det var tomt.. ;)
* Marina spiller dricka på Clarke, jag spiller på Yuri.. :P
* Clarke: "Kevin is on another planet" Clarke dricker två shots med saké. Jag: "I think I see you now.." :P
* Yuri sitter med rökarna o jag ber henne sitta med oss, men hon vägrar: "Here it is smoke, if I sit with you guys, you're only going to make me drink more.." *No use, jag går o hämtar henne :P


Det går alltid illa när det är "Nomihoudai".. drick hur mycket du vill under en begränsad tid..


Jämför detta kortet med det första ;P


Festen fortsätter utanför..

Roliga saker (som jag kommer ihåg :P) under kvällen (utanför resturangen):
* Tjej + tjej action.. x4!! haha
* Minji & Leon "försvinner"..
* Clarke, Diana & Maciej "försvinner"..
* Anthony "försvinner"..
* Cyklar hem lite vingligt o stöter ihop med väggen lite då o då :P


Vem var inte full den kvällen?? ;P

Jag är hemma vid midnatt o sover i några timmar. Därefter vaknar jag upp vid 03-tiden o ser att jag fått meddelanden på mobilen. Jag svarar på dem (vid 03-tiden) innan jag går o lägger mig igen, inför Judo-lektionen 10.30.. :P

Hel galen kvällen, hur kul som helst!! Jag hoppas vi får uppleva flera sådana nätter tillsammans igen innan de flesta av oss återvänder till våra hemländer. Marina & Yuri, kan verkligen dricka.. :P

Jag får ta o blogga om resten av veckan "imon" eller så ;P Detta inlägget tog evigheter o skriva.. :P


That's all folks, good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0